REKLAMA
Znaleziono 5326 wyników
[kujawsko-pomorskie] Odnowiona Cukiernia Sowa we Wzorcowni Włocławekartykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] Odnowiona Cukiernia Sowa we Wzorcowni Włocławek
Cukiernia Sowa, polska marka o 70-letniej tradycji, otwiera się ponownie, w nowej aranżacji, w Centr...
[Polska] Szykuje się intensywny kwartał na rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Szykuje się intensywny kwartał na rynku nieruchomości handlowych
Po spokojnym III kwartale rynek nieruchomości handlowych przyspieszy. W IV kw. deweloperzy mogą odda...
[Lublin] Galeria Lublin Plaza otworzyła następny salon modowyartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Galeria Lublin Plaza otworzyła następny salon modowy
Do grona najemców galerii Lublin Plaza dołączyła nowa marka. 11 września br. w centrum otwarty zosta...
Dobiegła końca rozbudowa centrum handlowego Gemini Park Tychyartykuł
Pokaż artykuł
Dobiegła końca rozbudowa centrum handlowego Gemini Park Tychy
Dobiegła końca rozbudowa centrum handlowego Gemini Park Tychy. W galerii otwarto już Multikino, a także dwa wielkopowierzchniowe sklepy – Action i Bel-Pol. Jak zapowiada dyrekcja centrum, wkrótce odbędą się kolejne otwarcia.
Nowe marki wybierają Atrium Targówek w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki wybierają Atrium Targówek w Warszawie
Obecność prestiżowych marek dostępnych dla szerokiej grupy odbiorców w Polsce staje się normą, a wiele z nich wybiera centra handlowe z portfolio Atrium Poland Real Estate, w tym warszawskie Atrium Targówek. Niedawno swój sklep otworzył tam Rituals Cosmetics, a już wkrótce oferta centrum poszerzy się o takie brandy jak Outhorn czy United Colors of Benetton.
Blue City zapowiada wejście nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Blue City zapowiada wejście nowych najemców
Pomimo problemów jedno z najstarszych i największych centrów handlowych w Warszawie – Blue City zapowiada wejście nowych najemców do tego obiektu, zlokalizowanego przy Alejach Jerozolimskich 179.
Powstanie przejście podziemne pomiędzy dworcem Centralnym a Varso Tower!artykuł
Pokaż artykuł
Powstanie przejście podziemne pomiędzy dworcem Centralnym a Varso Tower!
Podróżni znów przejdą przejściem podziemnym pomiędzy dworcem Centralnym a Varso Tower. Polskie Koleje Państwowe S.A. i spółki grupy HB Reavis podpisały porozumienie w tej sprawie.
[śląskie] Ekorestauracja „Zielona Krowa” w Galerii Sfera w Bielsku-Białejartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Ekorestauracja „Zielona Krowa” w Galerii Sfera w Bielsku-Białej
Nowa restauracja serwuje dania typu slow food – wszystkie są przygotowywane z naturalnych i świeżych...
[Wrocław] Interaktywny ekran w Sky Tower dostał prestiżową nagrodęartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Interaktywny ekran w Sky Tower dostał prestiżową nagrodę
Największy na świecie kinetyczny ekran, który od maja możemy podziwiać na pierwszym piętrze w galeri...
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcejartykuł
Pokaż artykuł
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcej
W jakiej kondycji jest dziś rynek centrów handlowych oraz jak wpływają na niego kolejne zewnętrzne kryzysy, z którymi musi się mierzyć? Komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.
[Kielce] „Expert w Koronie” – powstaje największy Media Expert w Kielcachartykuł
Pokaż artykuł
[Kielce] „Expert w Koronie” – powstaje największy Media Expert w Kielcach
Media Expert jest jednym z kluczowych najemców powstającej w Kielcach Galerii Korona. Będzie to najw...
Polska firma zainwestuje ponad 100 mln zł w Częstochowieartykuł
Pokaż artykuł
Polska firma zainwestuje ponad 100 mln zł w Częstochowie
Kolejna polska firma zdecydowała się na realizację inwestycji w województwie śląskim, w ramach Polskiej Strefy Inwestycji, przy wsparciu Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (KSSE). Inwestycja zostanie zrealizowana w w Częstochowie. KONSORCJUM STALI S.A. zainwestuje w tym mieście 104 678 016 zł.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
[Bytom] Galeria "Agora Bytom"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Bytom] Galeria "Agora Bytom"
Bytom
W Galerii Echo w Kielcach otwarto nową strefę gastronomiczną FOOD streetartykuł
Pokaż artykuł
W Galerii Echo w Kielcach otwarto nową strefę gastronomiczną FOOD street
Należąca do EPP Galeria Echo w Kielcach zakończyła modernizację swojego food courtu. Nowa przestrzeń o nazwie FOOD street, zaprojektowana przez architektów firmy we współpracy z kielecką lokalną graficzką, przyciąga uwagę oryginalnym wystrojem. Nawiązuje on do klimatu tętniącego życiem miasta i historii stolicy regionu świętokrzyskiego.
Znany inwestor chce kupić centrum handlowe Forum Gdańskartykuł
Pokaż artykuł
Znany inwestor chce kupić centrum handlowe Forum Gdańsk
21 listopada tego roku do UOKiK wpłynęło zgłoszenie zamiaru przejęcia przez spółkę NE Property B.V. z siedzibą w Amsterdamie, wyłącznej kontroli nad spółką Forum Gdańsk Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku.
Kolejna zagraniczna sieć sklepów wycofuje się z Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna zagraniczna sieć sklepów wycofuje się z Polski
Kolejna zagraniczna sieć sklepów wycofuje się z naszego kraju. 26 stycznia zostanie zamknięta większość sklepów stacjonarnych brytyjskiej marki The Body Shop w Polsce. Ostatecznie zakończy działalność w naszym kraju z dniem 22 lutego 2025 roku.
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastach
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc. to parki handlowe różnego typu. W budowie pozostaje 360 tys. mkw. powierzchni handlowej, która zasili głównie małe miasta – wynika z najnowszego raportu CBRE. Nadal na popularności zyskują obiekty typu "convenience", a centra handlowe nieustannie szukają sposobów, żeby pozostać atrakcyjnymi dla klientów. Rozwijają się również koncepty gastronomiczne typu "food hall". Ostatnie otwarcie tego typu to Fabryka PZO w Warszawie.
Kłopotliwe świadectwa energetyczne w obiektach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Kłopotliwe świadectwa energetyczne w obiektach handlowych
Od ponad pół roku obowiązują nowe przepisy dotyczące zasad sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej. Nałożyły one na właścicieli i zarządców nieruchomości komercyjnych obowiązek przygotowania i przekazania świadectwa energetycznego nie tylko dla danego budynku, ale także dla konkretnych lokali. Już w momencie nowelizacji ustawy pojawiały się jednak głosy, że nie odzwierciedla ona realiów procesu inwestycyjnego. Praktyka rynkowa pokazała z kolei, że z komplikacjami mierzą się zwłaszcza właściciele budynków handlowych.
GEMINI G-7inwestycja
Pokaż inwestycję
GEMINI G-7
Kielce, Górna 7
REKLAMA